London

London

Friday 27 February 2015

ExBoyfriends and other troubles with love VII

Sedím si v KFC, v Hammersmith. Je nedeľa a hlavná ulica Kingstreet je uzavretá kvôli žeriavom, ktoré umiestnujú ťažké cementové bloky na stavbu budovy, ktorá sa chce týčiť ešte vyššie ako tie ostatné okolo nej.


Dnes som mala chuť na kura. Možno toto smažené jedlo nie je veľmi zdravé, ale prišlo mi na chuť. Pred pár dňami som bola na rande s veľmi milým mužom. Volá sa Dominik. Boli sme spolu na koncerte, ktorý sa konal v jednej reštaurácii v sieti PizzaExpress. Bol to veľmi pekný podnik. Moja priateľka tam koncertovala spolu s jej kolegyňami a spievali ako akapela niekoľko piesní vo svojej jedinečnej trojhlasnej úprave. Niektoré zo svojich piesní zaspievali v doprovode ukulele. Predstavte si tri ženy v bodkovaných šatách, držiacich ukulele spievajúc si pri tom "I wil always love you" v svižnom tempe. Je to zábavné, iritujúce a zároveň plné elánu. Čo na tom, že je to spievané v trojhlase, tým najabsurdnejším nástrojom. Je to super. A najviac super je, že na tom koncerte sedíde s mužom, ktorý má oči len pre vás. Objíma vás, hladká, vediete spolu super konverzáciu. Po dlhom čase niekto rozumný a inteligentný. Keď sa koncert skončí, odprevádza vás k stanici metra a na rozlúčku vás pobozká. Objíme. A do ucha vám šepne, aby ste zabudli na raňajky s vašou priateľkou a radšej zašli k nemu. Urobí vám raňajky, na ktoré nezabudnete. Ale vy nejdete, pretože ste na treťom rande a nechcete sa ponáhľať. Resp. cítite, že ten správny čas ešte nenastal. Rozlúčite sa a idete každý svojou cestou domov.

Toto kura, ktoré práve jem má super chuť. Slané, chrumkavé, vysmažené, juj, vždy keď ho zakúsim, pripomenie mi to nedeľné obedy. Vysmážaný rezeň, ryža, nejaká zaváranina k tomu. Ale keď ja bývam u rodiny, kde pracujem a oni majú nedeľnú návštevu, nemôžem im tam veľmi stáť v ceste. Nieto tam na žiadne vysmážanie čas, ani priestor. Zostalo mi teda navštíviť KFC. A celkom slušne a rýchlo som bola obslúžená. Nemám rada McDonalds. Musím tam dlho stáť a vždy to istý čas trvá, kým dostanem vytúženú porciu jedla. Tu, v Hammersmithskom KFC nemusím čakať. Všetko je rýchlo a chutne pripravené. Ešte dojem túto kukuricu a zapijem posledným dúškom pepsi a môžem ísť domov.

Pomaly sa navraciam domov s myšlienkami na svadbu mojej kamarátky, ktorá sa blíži a ja o týždeň zavítam opäť na Slovensko. Vlastne už iba päť - šesť dní a som tam. Ten čas veľmi rýchlo beží. Premýšľam, kam by sme budúci týždeň mohli s Dominikom zájsť. Povedal, že v pondelok o týždeň keď sa vrátim zo Slovenska sa vidíme pri večeri, niekde v pube. Teším sa. Veľmi sa teším.





No comments:

Post a Comment