London

London

Sunday 22 September 2013

Letter A

Z času na čas vás život prekvapí. A vy dostanete email od priateľky vášho bývalého priateľa. Je to neobvyklý počin, ale niekedy sa s tým stretnete. Ako znie taký email. Ako asi vyzerá? Mohol by sa začínať práve takto:


Drahomilovaná Ema,

dúfam, že sa máš dobre.

Prepáč, že ti píšem tento náhodný email. Prosím, prečítaj si ho skôr ako klikneš na tlačidlo vymazať.

Na začiatok by som sa chcela ospravedlniť za to, čo sa stalo minulý rok. Je to práve teraz, keď si uvedomujem, že obe sme boli oklamané. A je mi veľmi ľúto, že som si namiesto priateľstva s tebou vybrala Garyho. Bola to chyba. Nikdy som ti nechcela ublížiť a cítim sa za to veľmi vinná.

Povedala som o tebe niekoľko zraniteľných a bolestivých vecí, ktoré som nemala. Je mi to úprimne ľúto. Bola som zaslepená voči situácii, a nikdy to nebolo myslené osobne. Ja som len bola zamilovaná a nevidela som pravú podstatu veci.

Predpokladám, že nevieš čo sa Garymu stalo. Pretože sa z neho stal alkoholik a človek s problémom ovládať svoj hnev, odňali mu jeho syna, na neurčito. Dokonca som musela podať svedectvo na polícii, pretože ma chcel znásilniť a fyzicky mi ublížiť.

Ema, ja a jeho syn sme žili a trpeli niekoľko mesiacov pod ťažkým fyzickým nátlakom. Našťastie, jeho syn je momentálne v náručí svojej matky, ktorá je mimochodom úžasná žena. A keď som jej povedala, čím všetkým si si prešla tak jej skoro puklo srdce.

Obraciam sa na teba ako na priateľku a človeka, ktorý by ma podporil. Viem že si bola svedkom Garyho agresie a teraz viem čím všetkým si si prešla. Viem že si si veľmi obľúbila jeho syna a my ho teraz potrebujeme ochrániť.

Bolo by naozaj úžasné, kedy sme sa mohli porozprávať. Ale budem rozumieť tomu, ak sa so mnou nebudeš chcieť stretnúť. Neboj sa, Gary sa o tom nedozvie. Má zakázané ma kontaktovať a komunikovať so mnou. Ak by tak učinil, šiel by rovno do väzenia. Prosím, nekontaktuj ho ani mu nič nehovor.

Dúfam, že ti môžem veriť. Napísala som tento email od srdca. Musela som pozbierať veľa odvahy, aby som ti ho napísala. Stále sa obávam tvojej odpovede.

Verím že čoskoro odpíšeš.

S láskou

Eva. xxx

No comments:

Post a Comment