London

London

Monday 17 June 2013

Before I start to write about serious staff...

Predtým ako začnem písať chcem si utriediť hlavu a tiež tebe, milý čitateľ.

Som obyčajná, rozumná a inteligantná bytosť, ktorá sa nemusí vystatovať, vystavovať ani inak ukazovať. Nemám vysoké ciele, pretože nerada nízko padám. Mám však ako každý iný tvor svoje sny a plány. A tie sa mi darí uskotočnovať nie v mojej rodnej krajine, ktorú nadovšetko milujem a vždy sa do nej rada vraciam, ale realizujú sa v krajine zvanej Británia.

Prišla som sem ako opatrovateľka detí pred tromi rokmi. Začala som od ničoho a smerujem a napredujem síce pomaly, ale istými krokmi vpred.

Opustila som svet univerzitný, aby som si dokázala, že viem žiť aj v inom svete. Stala som sa samostatnou, viac sebeckou a otvorenejšou osobou. Nebojím sa vravieť ľuďom pravdu, aj keď to občas preženiem.

Milujem mesto v ktorom sa teraz nachádzam. Milujem ľudí, ktorí sa mi stali priateľmi a súputníkmi na mojej ceste ďalšieho dospievania, profesionálneho rastu a osobnostného prerodu.




No comments:

Post a Comment